درباره گسترش بهداشت ارغوان
نهال شرکت گسترش، در سال ۱۳۹۵ و با شمارۀ ثبت 495795، شناسه ملی 14006037861 و کد اقتصادی 411513918948 در زمین کسب وکارِ این سرزمین جوانه زد. این شرکت پویا، با نام کامل «شرکت تولیدیبازرگانی گسترش بهداشت ارغوان»، ریشه در خاک تجربهای بیستوچندساله دارد و بیش از دو دهه است که در زمرۀ فعالان بازار، به تولید و واردات و صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی با برندهای پاتریکس، بلنداکس، اکسیس، ایگل، سانلی، دورکو، دالکو، تورنتو و... پرداخته است.
بهپشتوانۀ آن پیشینۀ درخشان، شرکت گسترش مأموریت خود را توسعۀ «سلامت» عمومیِ ایرانیان و «زیباییبخشی» به زندگی آنها تعریف کرده است. ما با گامنهادن در مسیری پُررقابت، بر آنیم که مزیتهای مشتریمدارانۀ خود را محور عملکردمان قرار دهیم و با پایشِ مداوم روندهای جاریِ بازار و دراختیارگیری دانش جهانی، اکنون در آستانۀ برداشتن گامی بلند برای عرضۀ محصولات هستیم: فروش بر بستر بازاریابی شبکهای و بهصورت کاملاً قانونی.

جهان بیکران بازاریابی، مدام در حال دگرگونی است و پیشروان این وادی، پیوسته در حال گسترش مرزهای دانشی و بینشیِ حوزۀ فروشاند. قلۀ این تکاپوها هماکنون در اختیار «بازاریابی شبکهای» است! یعنی همان جایی که با حذف واسطهها و پیونددادن مستقیم مشتریان، سرعت و اطمینان افزایش مییابد و کالاها بر بستری امن جابهجا میشود و درآمدزاییِ اصولی بر مبنای رابطۀ چهرهبهچهرۀ افراد حاصل میآید.
ما در حال گذار از دوران سنتیِ بازاریابی بهسمت عرصههای نوین این وادی هستیم؛ هرچند زنجیرهای از فروشندگان عمده و جزء، هنوز در آن فعالیت میکنند و بسیاری از مشتریان، هنوز آمدن عرصههای نوظهور را باور نمیکنند. این روالِ تجربهشدۀ جهانی کمکم وارد ایران نیز شده است و پس از گذر از آزمونوخطاهای بزرگ و گاهی تلخ، اکنون مسیرِ رام و آرامِ خویش را یافته است. چند شرکتِ آیندهبین قدم در این راهِ ناپیموده گذاشتهاند و امیدوارند که با ترکیبی از سیستمهای فروش مستقیم و ایجاد اشتغال، بستر اصولی و قانونمندی برای فعالیت در این عرصه، پیشِ پای افراد بگسترند.
نیازهای نوشوَنده و پرتغییرِ جامعه، نیازمند این است که سبدی متنوع از محصولات مختلف ارائه کنیم تا خواستههای متفاوت افراد را پوشش دهد. ازاینرو، محصولاتی که در نظر داریم با روش بازاریابی شبکهای به بازار عرضه کنیم، در رستههای گوناگونی طبقهبندی میشوند:
۱. آرایشی و زیبایی؛
۲. بهداشتی و سلامتی؛
۳. عطریات؛
۴. مواد شوینده؛
۵. لوازم خانه و آشپزخانه؛
۶. صنعت نساجی.
این آغازینه را بهانهای میکنیم برای «دعوت» از همۀ آنانی که به شبکهسازی علاقهمندند و آغوشِ ذهن خود را برای نگرشهای جدید گشودهاند. به آنها اطمینان میدهیم که «شرکت تولیدیبازرگانی گسترش بهداشت ارغوان»، با مشاوران و متخصصان باتجربه، همواره پشتیبانِ دلسوزشان خواهد بود و در گامبهگامِ پیمودن این راه، چه در تأمین محصولات و چه در آموزشهای بازاریابانه و چه در پشتیبانی فنی، در کنارشان حضور خواهد داشت.